slider_image

Nejlepší možnost
pořízení na trhu!

Využijte výhody bezstarostného a kvalitního nápojového systému! Barely (19l) s pramenitou vodou Vám přivezeme do druhého dne až k Vám zdarma. Přidejte se k trendu a pořiďte si barelový systém do Vaší kanceláře či provozovny - buďte IN :)

Více
slider_image

Stále čerstvá voda!

Stálý přísun čerstvé vody, která je upravena pomocí kvalitních carbonových filtrů. Paušální náklady, ale neomezená výtočnost a využití. Žádné starosti se servisem, vše řešíme za Vás. Jako bonus máte k dispozici perlivou vodu, která se stává trendem na českém trhu.

Více
slider_image

Srazte stávající náklady
za nápoje na kolena!

Kvalitní carbonové filtry amerického výrobce 3M Vám zajistí stálý přísun čerstvé vody za minimální náklady. Kvalita je prověřena mnoha tisíci klienty po celém světě. Nenáročná instalace a dlouhodobá úspora a přínos. (tyto filtry instalujeme do každého našeho přístroje POU )

Více

Když se prestiž bere vážně

Datum 30.07.2012

Do oddělení osobního bankovnictví přijde klient a není nijak udivujícíc, že v těchto parných dnech prahne žízní. Drobnosti vytváří celkový dojem a ten zase vytváří celkovou spokojenost. Naše sodobary jsou navrženy tak, aby svou funkčností ovládáním i designem byly ozdobou takových okamžiků.


Chladný proud výborně filtrované vody pozvolna plní průhledný kelímek, který se orosí do výše hladiny. Bublinky perlí vzhůru. Okamžité a krásné osvěžení přichází už ve chvíli, kdy se Vaše prsty dotknou chladné stěny kelímku. Informativní světla na displeji sladěná v modré červené a zelené příjemně dotváří celkový dojem. Okusíte vodu, Váš ret se ponoří do vlaze perlivého nápoje. Necítíte výraznou chuť, nic neomráčí Vaše smysly, pouze vytoužené osvěžení chutné a dokonalé vody proudí Vaším tělem.


Takto se cítí klient na oddělení osobního bankovnictví zmiňované pobočky hned po svém příchodu. Toto je informace, kterou k němu společnost vysílá: Myslíme na Vaše potřeby, jsme tu pro Vás.


A nejsou to pouze banky. Když Váš obchodní partner nebo zákazník navštíví Vaši kancelář, dáte mu vodu z kohoutku? Nebo z petky? Tu si může koupit v každém obchodu. Stejně tak dobře by si mohl takovou vodu koupit a na schůzku přinést on sám. Voda se podává ke kávě a jaká je to voda? Voda se podává před jednáním na uhašení žízně, je tím prvním, co od Vás klient obdrží. Co na plat, můžete mít krásně připravené podklady, prezentaci v powerpointu a mnoho reklamních dárků, ale co na tom, když Váš klient má žízeň?


A nejsou to pouze klienti. Jak dáte najevo svému managementu, že si jich vážíte, že jsou pro firmu důležití a myslíte na jejich potřeby? Nikdo nemůže vyhrát válku sám a stejně tak nemůže žádná firma uspět na trhu bez kvalitního managementu. Aby byl management kvalitní, je třeba ho podporovat a také si ho udržet. Ačkoli jiná společnost by jim možná dala vyšší plat, lepší auto a suprovější notebook, ale člověk hledá místo, kde bude vědět, že je chtěný, vážený a kde je pamatováno na jeho potřeby s patřičnou grácií.


Voda je to nejobyčejnější na světě, nepřemýšlíme o ní a přece se právě skrze ni dá říci více, než skrze množství jiných věcí a gest.

Za redakci Sodobary.com, 
Libor Jirka

Články jsou přebírány z webu sodobary.com.


;